سلمان خان نے پارٹی تو دور کی بات ،رہائی کی مبارکباد دینا بھی گوارا نہیں کیا :سنجے دَت

ہفتہ, 05 مارچ 2016 19:33

ممبئی : منا بھائی طویل قید سے رہائی کے بعد آزاد فضاؤں میں بڑے خوش ہیں ،لیکن اپنے ’’جگری دوست ‘‘ کی بے رخی پر افسردہ بھی ہیں ۔

بھارتی میڈیا کے مطابق سنجے دَت کو رہا ہوئے ایک ہفتے سے زیادہ وقت گزر چکا ہے مگر ان کے دوست اور ’’جگری یار‘‘ صلو میاں ‘‘ نے نہ تو’’ منا بھائی ‘‘ کو رہائی پر مبارکباد دی ہے اور نہ ہی ان سے کوئی ملاقات کی ہے ۔سنجے دَت کی رہائی سے قبل یہ خبریں گردش میں تھیں کہ سلمان خان ’’سنجو ‘‘ کی رہائی پراپنے فارم ہاؤس کو سجانے اور خاص تیاریوں میں مصروف ہیں ،جہاں وہ ’’منا بھائی ‘‘ کے اعزاز میں بہت بڑی پارٹی دیں گے اور منا بھائی کی عارضی رہائش بھی ’’صلو میاں‘‘ کا فارم ہاؤس ہو گا ۔اس حوالے سے جب سنجے دَت سے بھارتی میڈیا نے بات کی تو ان کا کہنا تھا کہ بھائی پارٹی تو دور کی بات ہے ،صلو تو مجھے ملنے بھی نہیں آیا اور ملنا تو درکنار اس نے تو فون پر بھی مجھے رہائی کی مبارکباد دینا بھی گوارا نہیں کیا۔ سنجے دَت کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ سلمان خان کا ’’منا بھائی ‘‘کی رہائی پر روا رکھے جانے والا رویہ سمجھ سے بالا تر ہے ،ہو سکتا ہے کہ سلمان خان کی ٹیم نے اسے سنجے دَت سے دور رہنے کا مشورہ دیا ہو ،لیکن جو بھی بات ہے سنجے دَت کو سلمان خان کے اس رویے نے کافی مایوس کیا ہے ۔یاد رہے کہ جب سنجے جیل سے باہر آئے، تب پریس کانفرنس کے دوران انہوں نے کہا تھا کہ وہ چاہتے ہیں کہ سلمان ان سے بھی بڑا سٹار بنے۔

Read 1316 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto