کترینہ کیف سے علیحدگی کے بعد رنبیر کی ایک اور پُراسرار حسینہ ‘کیساتھ تصویر ،حقیقت سامنے آئی تو ہر تو ’ساکت ‘رہ گیا

منگل, 22 مارچ 2016 21:23

ممبئی: کچھ عرصے سے کترینہ کیف اور رنیبر کپور علیحدگی کی خبروں کی وجہ سے زبان زد خاص و عام ہیں۔ان افواہوں میں حالیہ اضافہ یہ ہوا ہے کہ کترینہ کیف سے علیحدگی کے بعد رنبیر کپور کی ایک اور پراسرار حسینہ کیساتھ تصویر سامنے آگئی جس پر کافی چہ مگوئیاں ہوئیں تاہم حقیقت سامنے آئی تو ہر کوئی ’ساکت ‘رہ گیا

رنبیر کپور کے ساتھ تصویر والی پراسرار لڑکی کا راز کھل گیا ہے ۔ سوشل میڈیا پر رنیبر کپور کی ایک لڑکی کے ساتھ تصویر وائرل ہونے پر کافی افواہیں زیر گردش تھیں یہاں تک بھی کہا گیا کہ رنبیر اب کترینہ کیف سے ’بریک اپ ‘کے بعد آگے بڑھ چکا ہے ۔

ایڈیٹر آف فلم فیئر جتیش پلائی کے مطابق لڑکی کسی میگزین کی رپورٹر تھی اور یہ صرف ایک ’فین گرل پِک ‘تھی ۔جتیش پلائی نے اس حوالے سے دلچسپ ٹوئیٹ بھی کی کہ’’ ہاہاہاہا! میں اپن ہنسی پر قابو نہیں رکھ پا رہا ،ہماری ایک فلم فیئر رپورٹر نے محض اپنے پسندیدہ اداکارکے ساتھ بطور مداح تصویر کھنچوائی جسے انٹرنیٹ پر پُراسرار خاتون قرار دے دیا گیا‘‘۔
لہذا پُراسرار خاتون کے بارے میں راز کھل جانے کے بعد پُرکشش سٹار کے لاکھوں خواتین مداحوں نے بھی سُکھ کا سانس لیا ہے ۔ اگرچہ رنبیر فلم ’جگا جاسوس‘کے سلسلے میں کترینہ کیف کے ساتھ فلم کی عسکبندی مکمل کروانے میں مصروف ہیں اور دونوں کا ’فلم سیٹس ‘پر رشتہ مکمل طور پر وفیشنل نوعیت کا ہے ۔

Read 792 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto