”ارباز سے طلاق کے ذمہ دار سلمان خان ہیں “ ، ملائیکہ اروڑا کاایسا الزام کہ ہر کوئی دنگ رہ گیا

جمعرات, 24 مارچ 2016 17:51

ممبئی:”ارباز سے طلاق کے ذمہ دار سلمان خان ہیں “ ، ملائیکہ اروڑا خان نے ایسا الزام لگادیا ہے کہ ہر کوئی دنگ رہ گیاہے ۔ ملائیکہ اروڑا حال ہی میں اپنے وکیل ایم ایس وندانا شاہ سے ملی ہیں اور ارباز سے طلاق کی حیران کن وجوہات وکیل کو بتائی ہیں۔

 ملائیکہ کی جانب سے ایک وجہ یہ بتائی گئی ہے کہ ان کا شوہر اور فیملی چاہتے ہیں کہ وہ ایک گھریلو زندگی گزارے ۔حیران کن طور پر طلاق کی ایک اوروجہ یہ سامنے آ ئی ہے کہ سلمان خان کو ملائیکہ کے کام کرنے کا طریقہ ، ان کے دوست اور ان کا فیشن پسند نہیں وہ انہیں اس سے روکتے ہیں۔

ملائیکہ اروڑا خان کی اپنے وکیل وندانا شاہ کو بتائی گئی طلاق کی وجوہات درج ذیل ہیں:۔
1۔ارباز سے طلاق لینا چاہتی ہوں کیونکہ میری شادی مجھے کسی قسم کا معاشی استحکام دینے میں ناکام رہی ۔ جیسے ماں اور بیٹی! آ پ کو یقین نہیں آئے گا کہ ارادھیا بچن نے ایشوریہ رائے کے لئے کیا کیا ہے ۔ 
2۔میرے شوہر اور فیملی چاہتی ہے کہ میں ایک سادہ اور گھریلو زندگی گزاروں جو میں نہیں کر سکتی۔
3۔میں طلاق کے بعد اپنے بیٹے کو اپنے باپ سے ملنے سے کبھی نہیں روکوں گی لیکن میں ہر قیمت پر اپنے بیٹے کی نگہداشت کی ذمہ داری چاہوں گی ۔
دوسری جانب بالی ووڈ ہنگا مہ کی کی رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ ملائیکہ نے کبھی بھی خان فیملی میں خود کو فیملی کا حصہ نہیں محسوس کیا اسے ہمیشہ اجنبیت کا احساس رہا ۔ خان فیملی کے کچھ قریبی ذرائع نے اس راز سے بھی پردہ اُٹھایا ہے کہ ارباز خان کی فیملی نے ملائیکہ اروڑاکو بطور بہو قبول نہیں کیا تھا ۔ اس حقیقت سے بھی ملائیکہ بے چین رہتی تھی کہ ارباز کی پہلی ترجیح اس کے بھائی اور والدین ہیں۔

Read 1864 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto