سنی لیون کے خلاف ایک اور کیس دائر، 100 کروڑ حرجانے کا دعویٰ

بدھ, 06 اپریل 2016 10:33

ھارتی ماڈل پوجا مسرا نے اداکارہ سنی لیون کے خلاف ہتک عزت کے زمرے میں 100 کروڑ کے ہرجانے کا دعوی کردیا ہے۔

بگ باس 5میں شریک پوجا مسرا کو چار سال بعد احساس ہواہے کہ اس کو بدنام کیاگیا جس پر سنی لیون کیخلاف مقدمہ دائر کردیاہے اور سو کروڑ روپے کا مطالبہ کیا ہے ۔

اپنی درخواست میں پوجا مسرا نے سنی لیون پر یہ بھی الزام لگایا کہ مقامی اخبار میں انہوں نے ایک آرٹیکل لکھا جس میں انہوں نے ان کے بارے میں جو باتیں
منسوب کیں اس سے ان کی ناصرف شہرت کو نقصان پہنچا بلکہ مالی نقصان بھی پہنچا ۔

شو کے اختتام پر سنی لیون نے میڈیا کو پوجا سے متعلق ہتک آمیز بیانات دیناشروع کردیئے، اب کئی سالوں کے بعد پوجا نے ممبئی ہائیکورٹ میں مقدمہ دائر کردیا۔

جسٹس نریش پٹیل نے سماعت کے موقع پر ریمارکس دیئے کہ چھٹیوں کے بعد تک سماعت ملتوی کی جاتی ہے اور اب امکان ہے کہ عدالت کی گرمیوں کی چھٹیاں ختم ہونے کے بعد دوبارہ جون 2016ءمیں سماعت ہوگی ۔

 
Read 473 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto