معروف گلوکار عطااللہ عیسیٰ خیلوی گردوں کی تکلیف کے باعث اسپتال منتقل

ہفتہ, 09 اپریل 2016 22:07

سرگودھا: پاکستان کے معروف گلوکار عطااللہ عیسیٰ خیلوی کو گردوں میں تکلیف کے باعث سرگودھا کے نجی اسپتال میں داخل کرلیا گیا۔

 پاکستان کے معروف گلوکار عطااللہ عیسیٰ خیلوی گردوں میں تکلیف کی وجہ سے سرگودھا کے نجی اسپتال میں داخل کردیئے گئے ہیں۔ عطااللہ کے خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ گزشتہ رات گلوکار کے گردوں میں شدید تکلیف کے باعث ان کی حالت غیر ہوگئی تھی جس کے بعد انہیں فوری طور پر قریبی اسپتال لے جایا گیا لیکن طبیعت کی ناسازی میں شدت کے باعث انہیں سرگودھا کے ایک نجی اسپتال منتقل کردیا گیا۔

واضح رہے کہ گلوکار عطااللہ عیسیٰ خیلوی اپنے اسرائیکی اور اردو گانوں میں مخصوص انداز کی وجہ سے عوام میں منفرد مقبولیت رکھتے ہیں۔ ان کا نام دنیا میں سب سے زیادہ میوزک البم ریلیز کرانے والے گلوکاروں میں ہونے کی وجہ سے گینز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں بھی درج ہے جب کہ حکومت پاکستان کی جانب سے گلوکار کو پرائڈ آف پرفارمنس سے بھی  نوازا جا چکا ہے۔

Read 920 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto