سوزین خان کا ہریتھک روشن کے متعلق ٹوئٹ

منگل, 03 مئی 2016 18:32

ممبئی: بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو ہریتھک روشن کی سابق اہلیہ سوزین خان کا کہنا ہے کہ سابق شوہر کے ساتھ ایک بار پھر مصالحت کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔

ہریتھک روشن اور ان کی سابق اہلیہ اپنے چھوٹے بیٹے ہردانس کی سالگرہ کے موقع پر ایک ساتھ دکھائی دیئے تھے جس کے بعد افواہیں گردش کر رہی تھیں کہ سابق جوڑی ایک مرتبہ پھر تمام اختلافات بھلا کر ایک ہونے جارہی ہے تاہم ان افواہوں نے اس وقت دم توڑ دیا جب سوزین خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر خود اپنی ٹوئٹ میں اس کی تردید کی۔

سوزین خان کا کہنا تھا کہ ہریتھک روشن کے ساتھ دوبارہ مصالحت کا سوال ہی نہیں لیکن ہم دونوں ہمیشہ اچھے والدین رہیں گے، ہم کبھی بھی ایک بار پھر ساتھ نہیں ہوں گے، اگراس قسم کی افواہیں گردش کر رہی ہیں تو وہ من گھڑت ہیں جب کہ انہوں نے عوام سے قیاس آرائیاں نہ کرنے کی بھی درخواست کی ۔

Read 1483 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto