اپنے کام سے عشق کامیابی کا پہلا اصول ہے، ریشم

پیر, 13 جون 2016 18:47

موجودہ مقام انتھک محنت سے حاصل کیا ،ہمیشہ فخر محسوس کرتی ہوں ، انٹرویو

لاہور: ٹی وی و فلم کی نامور اداکار و ماڈل ریشم نے کہا ہے کہ میں نے اپنا موجودہ مقام انتھک محنت سے حاصل کیا ہے جس پر میں ہمیشہ فخر محسوس کرتی ہوں ، اپنے کام سے عشق کامیابی کا پہلا اصول ہے۔ ایک انٹرویو میں ان کا کہنا تھا کہ میں نے نئے ٹیلنٹ اور جونیئرز کی ہمیشہ حوصلہ افزائی کی ہے مگر میری ذاتی رائے ہے کہ شوبز میں سفارشی اور نا اہل لوگوں کی ہرگز جگہ نہیں ہے۔

کوئی شخص سفارش سے کام ضرور حاصل کر لیتا ہے مگر اچھا فنکار نہیں بن سکتا۔ کیونکہ کامیابی دلانے میں محنت اور لگن بڑی اہم چیز ہوتی ہے۔ ریشم نے کہاکہ ان دنوں ٹی وی ڈراموں کی عکسبندی میں مصروف ہوں تاہم اگر کوئی اچھی اور معیاری فلم کی آفر ہوئی تو اس پر ضرور غور کروں گی۔

Read 634 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto