بھارتی اداکارہ ممتا کلکرنی کے منشیات کے بزنس میں ملوث ہونے کا انکشاف، پولیس کو ثبوت مل گئے

اتوار, 19 جون 2016 16:05

 

مہاراشٹرا:مہاراشٹرا کی پولیس کو بھارتی اداکارہ ممتا کلکرنی اور ان کے خاوند کے خلاف ڈرگ ریکیٹ سے متعلق ثبوت ملے ہیں۔ پولیس کا کہنا ہے کہ ممتا اور وکی کا ڈرگ ریکیٹ دو ہزار کروڑ کا ہو سکتا ہے۔ ممتا اور وکی گوسوامی ابھی کینیا میں مقیم ہیں،وکی کو ریکیٹ کا ماسٹر مائنڈ بتایا جا رہا ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ آٹھ افراد کی گرفتاری کے بعد ہم ممتا کلکرنی اور وکی گوسوامی تک پہنچے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق پولیس کی جانب سے منشیات ریکیٹ کے خلاف آپریشن میں اب ممتا کلکرنی اور ان کے خاوند کا نام بھی آیا ہے جس سے متعلق ابھی مزید تفصیلات منظر عام پر آنا باقی ہیں۔پولیس کے مطابق اپریل کے مہینے میں ایک شخص کے پاس سے منشیات بر آمد ہونے کے بعد اس سلسلے میں تحقیقات کا آغاز کیا گیا تھا جس کے بعد تب سے اب تک 8افراد کی گرفتاری عمل میں لائی جا چکی ہے۔

Read 1744 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto