سنی لیون نے گلوکاری کے میدان میں بھی قدم رکھ دیا

جمعرات, 07 جولائی 2016 08:26

ممبئی:  بالی ووڈ کی بے باک حسینہ سنی لیون اب ایک ایسا کام کرنے جا رہی ہیں جو کسی کے وہم و گمان میں بھی نہ تھا۔بھارتی میڈیا کے مطابق سنی لیون نے اداکاری کے بعد اب گلوکاری کے میدان میں قدم رکھنے کی ٹھان لی ہے لیکن فی الحال وہ فلم نگری میں گانا نہیں گائیں گی۔
سنی لیون نے ٹوئٹرپراپنی تصویریں پوسٹ کی ہیں جن میں وہ  ایک سٹوڈیو میں گانے کی ریہرسل کرتی دکھائی دیتی ہیں۔ اس بارے میں بے باک اداکارہ کا کہنا ہے کہ وہ ایک ماہ سے گانا گانے کی ریہرسل کررہی ہیں اورگانے کے بول کی صحیح ادائیگی کے لیے بڑی محنت کررہی ہیں۔واضح رہے کہ سنی لیون کو سب سے پہلے بالی ووڈ میں سلمان خان کے پروگرام بگ باس میں متعارف کرایا گیا تھا۔

Read 409 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto