میری زندگی کا سب سے ڈرائونا خواب تم سے شادی کرنا : کاشف عباسی

ہفتہ, 09 جولائی 2016 02:42

اسلام آباد : سینئر صحافی واینکر پرسن کاشف عباسی نے اپنی اہلیہ مہربخاری کے پروگرام میں ایک سوال کے جواب میں کہا کہ میرا سب سے براخواب مہر سے شادی کرنا تھا جو پورا ہوگیا ہے جس پر ان کی اہلیہ نے کہا کہ یہ بات پروگرام سے ایڈٹ کرادی جائے گی ۔ 
نجی ٹی وی کے پروگرام نیوز آئی کی میزبان مہر بخاری ہیں جو کہ سینئر اینکر پرسن کاشف عباسی کی اہلیہ بھی ہیں ۔ عید پر سپیشل پروگرام کیلئے مہر بخاری نے اپنے پروگرام میں سینئر اینکرپرسنز حامد میر، ارشد شریف اور اپنے شوہر کاشف عباسی کو بطور مہمان مدعو کیا ۔ پروگرام کے دوران مہر بخاری نے اپنے شوہر سے ریپڈ فائر سوالات کیے جن کے جوابات انہوں نے بہت ہی دلچسپ انداز میں دیے جس سے محفل طشت زعفران بن گئی۔ 
مہر بخاری نے سوال کیا کہ کاشف عباسی کا سب سے ڈرائونا خواب کیا ہے تو اس کے جواب میں اینکر پرسن نے اپنی اہلیہ محترمہ کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ تم سے شادی کرنا میری زندگی کا سب سے ڈرائونا خواب تھا ۔ کاشف عباسی کے جواب دینے پر پروگرام میں موجود تمام لوگ قہقہے لگانے لگے لیکن میزبان مہر بخاری نے فوری طور پر اپنے پروڈیوسر کو کہا کہ یہ حصہ پروگرام سے ایڈٹ کردینا۔

Read 11310 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto