منفرد کردارادا کرنا زیادہ اہم ہے اچھی شکل و صورت میری اضافی خصوصیت ہے، فواد خان

بدھ, 13 جولائی 2016 17:19

ممبئی: اپنی اداکاری سے بالی ووڈ میں کامیابی کے جھنڈے گاڑھنے والے پاکستانی اداکار فواد خان کہتے ہیں کہ ان کے لئے اپنی اچھی شکل و صورت اورجاذب نظر ہونے سے زیادہ اہم منفرد کرداروں کی ادائیگی ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ نگری میں کم وقت میں اپنا نام بنانے والے پاکستانی اداکارفوارخان سے جب ان کی خوبصورتی کے حوالے سے پوچھا گیا توانہوں نے جواب دیا کہ ان کی نظرمیں خوبصورتی کی اتنی اہمیت کی حامل نہیں بلکہ وہ تو انسان میں ایک اضافی چیز کے زمرے میں آتی ہے۔

اداکارکا کہنا تھا کہ جب مداحوں کی جانب سے ان کی خوبصورتی کی تعریف کی جاتی ہے تو وہ بورنہیں ہوتے تاہم ان کی نظر میں مختلف اور بہترین کردارکرنا بہت اہم ہے جس کے باعث وہ اپنے مداحوں کو محظوظ کرتے ہیں اورخود کوبھی انڈسٹری میں اچھے کردارنبھانے والے ایک پروفیشنل اداکارسمجھتے ہیں۔

واضح رہے کہ اداکاراپنی نئی آنے والی فلم اے دل ہے مشکل کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جب کہ وہ فلم مولا جٹ ٹو اور ایم ایس دھونی دی ان ٹولڈ اسٹوری میں بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گے۔

Read 1060 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto