ارباز کی ییلو مہرہ سے ہوئی دوستی

منگل, 26 جولائی 2016 18:49

گوا: اداکار ارباز خان اپنی اہلیہ ملائکہ اروڑا سے راستے جدا ہونے کے بعد ان دنوں گوا میں ییلو مہرہ نامی لڑکی کے ہمراہ دکھائی دے رہے ہیں۔ ارباز خان کے انسٹاگرام اکاﺅنٹ پر واضح طور پر ان کی جانب سے پوسٹ کی گئی تصاویر میں وہ سیروتفریح کرتے خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہے ہیں۔

ارباز نے تصاویر کے علاوہ انسٹاگرام پر “گو ود فلو“ کے عنوان سے ایک ویڈیو بھی شیئر کی ہے۔ ساتھ ہی ایک کولاج پکچر ”پیار کیا تو ڈرنا کیا“ کے عنوان سے اپنے انسٹاگرام پر لگائی ہے جس میں ییلو مہرہ کو بھی ٹیگ کیا گیا ہے ۔ جبکہ ییلو مہرہ کے انسٹاگرام اکاﺅنٹ کے مطابق وہ ایک ماڈل ، شیف اور انٹیر یئر ڈزائنر ہیں۔ ذرائع کے مطابق یہ دونوں پہلی دفعہ ایک ساتھ نہیں دیکھے گئے اس سے قبل گوا میں ایک پارٹی میں بھی دونوں کو ساتھ دیکھا گیا تھا۔

 

 
Read 6926 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto