دیپکا کے بعد معروف پاکستانی اینکر بھی دوران شو فواد خان کے لیے گھٹنوں پر بیٹھ گئی

بدھ, 03 اگست 2016 19:51

لاہور: بالی ووڈ میں کامیابیوں کے جھنڈے گاڑھنے والے فواد خان کے نا صرف انڈیا میں لوگ دیوانے ہیں بلکہ پاکستان کے لوگوں نے بھی انہیں پہلے سے بھی زیادہ پسند کرنا اور چاہنا شروع کر دیا ہے۔
تفصیاکت کے مطابق ایک نجی ٹی وی شو میں فواد خان کو بطور مہمان مدحوکیا گیا جس میں وہ انڈین فلم انڈسٹری میں اپنے کامیابیوں کی داستانیں سنا رہے تھے تبھی پاکستان کی معروف اینکر پرسن ثناء بچہ بھی اپنے گھٹنوں کے بل بیٹھ کر انکو کچھ یاد کروانے کی کوشش کرنے لگی تاہم فواد خان نے انہیں ایسا کرنے پر منع بھی کیا ۔ کیونکہ فواد خان کا کہنا تھا کہ انہوں نے دیپکا کو بھی ایسا کرنے سے منع کیا تھا ،لیکن ثناء بچہ نے آیفا ایوارڈ میں ہونے والے اس واقع کی ویڈیو بھی چلوائی ۔ جس پر فواد خان نے کہا کہ دیپکا کی یہ حرکت سکرپٹڈ نہیں تھی بلکہ اچانک ایسا ہوا کہ میں نے دیپکا کی تعریف کے لیے ایک شعر پڑھا اور دیپکا نے محض میری عزت افزائی کے لیے ایسا کیا اور وہ گھٹنوں کے بل بیٹھ گئی اس میں ایسی ویسی کوئی بات نہیں ہے۔اور وہ دیپکا کی اس عزت افزائی پر انکے مشکور ہیں۔

http://www.siasat.pk/forum/showthread.php?475744-Sana-Bucha-on-her-knees-for-Fawad-Khan

Read 3183 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto