ہریتھک روشن کی فلم ’’موہن جودڑو‘‘ نے ریلیز سے قبل 60 کروڑ کی کمائی کرلی

پیر, 08 اگست 2016 21:01

ممبئی: بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو ہریتھک روشن  کی نئی آنے والی فلم’’موہن جو دڑو‘‘ نے ریلیز سے قبل ہی سیٹلائٹ اور موسیقی کے مالکانہ حقوق کی مد میں 60 کروڑ  کی کمائی  کرلی ہے جب کہ فلم 12 اگست کو نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔

بالی ووڈ  میں بڑے بجٹ سے  بننے والی فلموں کی باکس آفس پر کمائی سب سے اہم ہے لیکن فلموں کی  باکس آفس کے علاوہ سیٹلائٹ اور موسیقی کے مالکانہ حقوق  کی مد سے حاصل ہونے والا معاوضہ بھی  فلموں کے  بزنس  کے حوالے سے اہم سمجھا جاتا ہے یہی وجہ ہے کہ  بڑی فلموں کاخسارہ پورہ کرنے کے لیے مالکانہ حقوق کی فروخت کو بھی اہمیت دی جاتی ہے۔

بالی ووڈ کے ایکشن ہیرو ہریتھک روشن  کی نئی آنے والی فلم ’’موہن جو دڑو‘‘120 کروڑ کے بجٹ سے  بنائی گئی ہے جس نے اپنی ریلیز سے قبل ہی 60 کروڑ کی کمائی کرلی، فلم کے سیٹلائٹ رائٹس 45 کروڑ  اور موسیقار اے آر رحمان کی  کمپوز کردہ موسیقی کے مالکانہ حقوق 15 کروڑمیں فروخت کیے گئے، دوسری جانب  فلمی پنڈتوں نے فلم کے باکس آفس پر بھی شاندار بزنس کی پیش گوئی کی ہے۔

Read 2736 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto