راکھی ساونت کے مودی کی تصویر والے لباس سے نیا تنازعہ کھڑا ہوگیا

جمعرات, 11 اگست 2016 21:33

ممبئی: بالی ووڈ میں آئٹم گرل اور اسکینڈل کوئین کے نام سے مشہو ر اداکارہ راکھی ساونت نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کی تصاویر والا لباس پہن کر ایک نیا تنازعہ کھڑا کردیا۔

راکھی ساونت اپنے متنازعہ بیانات کے باعث خبروں میں رہنے کا فن خوب جانتی ہیں اور شہ سرخیوں میں رہنے کے لیے طرح طرح کی حرکتیں کرتی رہتی ہیں لیکن اب انہوں نے ایسی حرکت کی ہے جس سے پورے بھارت میں نیا تنازعہ کھڑا ہوگیا ہے۔

بالی ووڈ اسکینڈل کوئین راکھی ساونت نے امریکا میں بھارتیوں کی جانب سے منعقدہ  جشن آزادی کی تقریب میں نریندر مودی کی تصاویر والا لباس زیب تن کرکے شرکت کی جہاں وہ مرکز نگاہ بنی رہیں جس پر بھی اداکارہ کا دل نہیں بھرا اور خبروں میں رہنے کے لیے سوشل میڈیا کا سہارہ لیتے ہوئے اپنی تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کردیں۔

اداکارہ کی تصاویر شیئر ہونے کے بعد سوشل میڈیا پرہنگامہ کھڑا ہوگیا اور ان کی اس حرکت پرشدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے لیکن اسکینڈل کوئین کو بھی اپنی حرکت پر کوئی پشیمانی نہیں ہے اور وہ خود پر تنقید کرنے والوں کو بھی  آڑے ہاتھوں لے رہی ہیں۔

Read 2985 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto