بڑھتی عمر اور بیماری نے اداکارہ منیشا کی شخصیت بدل دی

جمعرات, 18 اگست 2016 13:27

منیشا کوئرالا نے 1991 میں ریلیز ہونے والی فلم“سوداگر”سے فلمی کیرئیر کا آغاز کیا لیکن انہوں نے شہرت شاہ رخ خان کے مد مقابل فلم ”دل سے “ سے حاصل کی جب کہ اپنے فلمی کیرئیر میں اداکارہ نے متعدد بلاک بسٹر فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں جن میں ملن،بمبئی،مہاراجہ،من اور کمپنی شامل ہیں۔اداکارہ نے 2010 میں نیپالی بزنس مین سے شادی کی اور فلمی دنیا سے کنارہ کشی اختیار کرلی تاہم ان کی یہ شادی زیادہ عرصہ نہ چل سکی اور 2 سال بعد دونوں میں طلاق ہوگئی۔

اداکارہ منیشا کوئرالا کی طلاق کے بعد مصیبتوں کا دور شروع ہوگیا اور انہیں کینسر کے عارضے کی تشخیص ہوئی جس پر انہوں نے کینسر کے خلاف اعلان جنگ کیا، اداکارہ 4 سال تک کینسر سے لڑتی رہیں اور بھارت کے علاوہ امریکہ سے بھی علاج کرایا جہاں ان کی سرجری کی گئی۔

Read 4757 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto