ٹوئٹر پر رشی کپور نے اپنے ہی مذہبی تہوار کا مذاق اُڑا ڈالا

جمعہ, 19 اگست 2016 20:44

ممبئی: لیجنڈری اداکار رشی کپور نے ’’رکشا بندھن‘‘ کے موقع پر اداکارہ راکھی  کی رسیوں سے جکڑی  تصویر پوسٹ کرکے اپنے ہی مذہبی تہوار کا مذاق اُڑا ڈالا۔

بالی ووڈ اداکار رشی کپور ٹوئٹرپر اپنی متنازع ٹوئٹ کے حوالے سے کافی شہرت رکھتے ہیں اوراس حوالے سے وہ کوئی بھی موقعہ ہاتھ سے جانے نہیں دیتے  اورحد تو یہ ہے کہ انہوں نے ٹوئٹر پر گاندھی خاندان کو ایسا تنقید کا نشانہ بنایا کہ اداکار کو لینے کے دینے پڑ گئے اوراب ٹوئٹر پر رشی  نے اپنے ہی مذہبی تہوار رکشا بندھن کو بھی مذاق کا نشانہ بناڈالا۔

ہندوؤں کے مذہبی تہوار رکشا بندھن کے موقع پرہندوخواتین اپنے بھائیوں کے ہاتھوں میں راکھی باندھتی ہیں اوررشی کپور نے ٹوٹر پر مداحوں کو اس مذہبی تہوار کی مبارک باد اداکارہ راکھی کے فلم کے سین کی تصویر پوسٹ کرکے دی  جس میں راکھی کو رسیوں میں جکڑا دکھایا گیا ہے جس پر اداکار کو شدید تنقید کا سامنا ہے۔

Read 2615 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto