توہینِ اسلام‘ کے الزام میں گرفتار

پیر, 22 اگست 2016 09:20

نامیوی، جن کا اصل نام وی مینگ چی ہے، کو اتوار کے روز حراست میں لیا گیا۔

ان کے ایک گانے ’او مائی گاڈ‘ کی ویڈیو میں انھیں ملیشیا میں مقدس مقامات کے آگے کھڑے ہو کر گاتے دکھایا گیا ہے۔ یہ ویڈیو جولائی میں نشر کی گئی تھی۔

نامیوی، جن کی موسیقی گالیوں سے لبریز ہوتی ہے، کہتے ہیں کہ او مائی گاڈ کا مقصد مذہبی ہم آہنگی کو فروغ دینا ہے۔

نامیوی نے پانچ برس قبل مقبولیت حاصل کی تھی۔ وہ چینی زبان میں گاتے ہیں اور چین اور تائیوان میں بھی مقبول ہیں۔

وہ اکثر تنازعات کی زد میں رہتے ہیں۔ ایک ویڈیو میں وہ لوڈشیڈنگ کے معاملے پر ملیشیا کے بجلی کے محکمے پر سوال اٹھاتے دکھائی دیتے ہیں۔ ایک اور ویڈیو میں انھوں نے ملیشیا کے قومی ترانے کی پیروڈی کی تھی، جس پر وہ جیل جاتے جاتے بچے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ان کے خلاف کئی غیرسرکاری اداروں نے شکایات درج کروائی ہیں۔ اس سے قبل پولیس نے کہا تھا کہ وہ او مائی گاڈ کے سلسلے میں تفتیش کر رہی ہے۔

او مائی گاڈ کی ویڈیو میں نامیوی اور ان کے تین ساتھی بدھ اور تاؤ معبدوں، ایک چرچ اور پھر ایک مسجد کے باہر گاتے دکھائے گئے ہیں۔ تاہم 20 اگست کو یو ٹیوب پر ایک ورژن اپ لوڈ کیا گیا جس میں مسجد والا حصہ نہیں دکھایا گیا۔

نامیوی نے اپنے دفاع میں بھی ایک ویڈیو اپ لوڈ کی ہے جس میں وہ کہتے ہیں کہ او مائی گاڈ کا مقصد مذہبی ہم آہنگی کو فروغ دینا ہے۔

Read 1028 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto