جیکی چن کو اپنی نئی فلم کے لیے بھارتی ہیروئن کی تلاش

منگل, 30 اگست 2016 20:00

ممبئی: ہالی ووڈ اداکار کے مایہ ناز اداکار جیکی چن کو اپنی نئی آنے والی فلم کے لیے بھارتی ہیروئن کی تلاش ہے جب کہ ہیروئن کی تلاش کے لیے ممبئی میں آڈیشنز بھی جاری ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ہالی ووڈ اداکارجیکی چن کو  اپنی فلم اسکپٹ ریس کا سیکوئل بنانے جارہے ہیں جس کے لیے اداکار کو ایک بھارتی اداکارہ کی تلاش ہے جس کے لیے بھارتی شہر ممبئی میں اداکارہ کی تلاش کے لیے آڈیشنز کا بھی آغاز کردیا گیا ہے۔

رپورٹس کے مطابق فلم کے لیے اب تک چند اداکارائیں آڈیشنز دے چکی ہیں جب کہ 2 اداکاراؤں کو منتخب کیا گیا ہے، دیگراداکاروں کو بھی پرکھا جارہا ہے جب کہ فلم کے پروڈیوسر جیکی چن فلم کے ہدایتکار رینی ہرلن سے بات چیت کے بعد ہی فائنل اداکارہ کا انتخاب کریں گے۔

واضح رہے کہ جیکی چن 2005 میں بننے والی فلم ’’دی متھ‘‘ میں بھارتی اداکارہ ملائیکہ شیراوت کے ساتھ کام کرچکے ہیں۔

Read 1164 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto