عمران ہاشمی نے عالیہ کے ساتھ فلم کرنے سے انکار کردیا

اتوار, 18 ستمبر 2016 04:19

بالی ووڈ اداکار عمران ہاشمی نے عالیہ بھٹ کے ساتھ فلم میں کام کرنے سے انکار کردیا۔بھارتی میڈیا کے مطابق ایک معروف فلمساز نے عمران ہاشمی کو عالی بھٹ کے ساتھ رومانوی فلم میں مرکزی کردار نبھانے کی پیشکش کی مگر انھوں نے فوراً ہی اس پیشکش پر انکار کردیا اور کہا کہ وہ عالیہ کے ساتھ فلم نہیں کرناچاہتے۔

 

اس سلسلہ میں عمران ہاشمی کا کہنا ہے کہ وہ عالیہ کے ساتھ کسی فلم میں بھائی کا کردار تو نبھاسکتے ہیں مگر ان کے ساتھ رومانوی کردارکرنا انھیں اچھا نہیں لگے گا۔دوسری طرف عمران ہاشمی کی فلم راز ریبوٹ جو آج جمعہ کے روز نمائش کے لیے پیش کی جارہی ہے پائریسی کا شکار ہوکر ان لائن لیک ہوگئی عمران ہاشمی نے فلم کے ان لائن لیک ہونے کا انکشاف اپنی ایک ٹوئیٹ میں کرتے ہوئے پرستاروں سے درخواست کی کہ وہ فلم سینما گھروں ہی میں دیکھیں۔

Read 1688 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto