مومنہ مستحسن میرے گھر میں کام کرنے والی نوکرانی سے ملتی ہیں

اتوار, 18 ستمبر 2016 04:30

 کوک اسٹوڈیو میں اپنے گانے ’آفرین آفرین‘ سے مقبولیت حاصل کرنے والی گلوکارہ مومنہ مستحسن کے دلکش انداز کے سوشل میڈیا پر خوب چرچے ہیں تاہم بہت سے ایسے بھی لوگ ہیں جنھیں ان کی لُکس کچھ خاص پسند نہیں آئیں۔

حال ہی میں سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر ایک صارف نے مومنہ کو اپنے گھر کی ’نوکرانی‘ سے تشبیہ دے ڈالی۔

ہشام بیگ نامی مذکورہ صارف نے اپنے ایک کمنٹ میں کہا تھا کہ ’مومنہ خوبصورتی کے بالکل بھی قریب نہیں، وہ ایک عام سی شکل و صورت کی حامل لڑکی ہیں، بُرا مت مانیے گا لیکن وہ میرے گھر میں کام کرنے والی نوکرانی سے ملتی ہیں‘۔

اس کمنٹ کے جواب میں مومنہ نے RespectAll (سب کی عزت کریں) کے ہیش ٹیگ کا سہارا لیتے ہوئے کہا، ’میں نے تو کبھی بھی اس بات کا دعویٰ نہیں کیا کہ میں خوبصورت ہوں، آپ کی نوکرانی سے مشابہت رکھنے میں برا ماننے والی کوئی بات نہیں ہے، میں خوش ہوں کہ میں ایسے محنتی لوگوں سے ملتی ہوں جو کسی کے گھر کا کام کرتے ہیں‘۔

تاہم مومنہ نے اس پر ہی اس بات کا اختتام نہیں کیا، انہوں نے ٹوئٹر پر اس حوالے سے مزید کہا کہ ’مجھے نہیں معلوم تھا کہ پاکستان کے گھروں میں کام کرنے والی ’نوکرانی‘ خوبصورت نہیں ہوسکتی اور کسی کو نوکرانی کہنا برا ماننے والی بات ہے‘

Read 14152 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto