اوم پوری کی بے باکی انتہاءپسندوں کو نہ بھائی،

منگل, 04 اکتوبر 2016 16:03

ٹاک شو میں پاکستان اور پاکستانی اداکاروں کے حق میں بات کرنے پر انتہاءپسندوں نے اوم پوری کے خلاف تھانہ اندھیر میں شکایت درج کرا دی ہے۔

واضح رہے کہ بھارتی اداکار اوم پوری ایک بھارتی ٹی وی شو میں مدعو کئے گئے تھے کہ اینکر نے ان سے پاکستان اور بھارت کے تعلقات سے متعلق سوال کر لیا جس پر انہوں نے کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ کیا آپ چاہتے ہیں پاکستان اور بھارت صدیوں لڑتے رہیں؟ انہوں نے کہا کہ بھارت میں 22 کروڑ مسلمان رہتے ہیں جن کے رشتہ دار پاکستان میں رہتے ہیں جبکہ کئی پاکستانیوں کے رشتہ دار بھارت میں رہتے ہیں، بھارت کے 22 کروڑ مسلمانوں کو مت بھڑکاﺅ۔ انہوں نے کہا کہ یہ کیا میڈیا نے سلمان خان کی رٹ لگا رکھی ہے، میں پاکستانی اداکاروں کے ساتھ کام کروں گا۔

اینکر نے اوم پوری سے سوال کیا کہ بارہ مولا میں بھارتی فوجی کی ہلاکت کی ذمہ داری کس پر ہے جس پر اوم پوری ”جلال“ میں آ گئے اور کہا کہ میں نے اسے کہا تھا کہ وہ فوج میں جائے؟ اوم پوری کے دو ٹوک بیانات پر ٹی وی شو کے اینکر اور مہمانوں نے اوم پوری کا بولنا بھی دشوار کر دیا اور بالآخر وہ احتجاجاً ٹی وی شو چھوڑ کر چلے گئے۔

Read 2053 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto