بطور پاکستانی ہر دہشت گردی کی مذمت کرتی ہوں

اتوار, 09 اکتوبر 2016 10:31

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر کیا۔ پاکستانی اداکارہ کا کہنا ہے کہ ’’گزشتہ 5 برسوں سے اداکاری کے پیشے سے وابستہ ہوں اور شوبز میں آنے کے بعد سے میں نے ہمیشہ ملک کی عزت کا خیال رکھتے ہوئے کام کیا

انہوں نے مزید کہاکہ ’’ایک پاکستانی اور فنکار ہونے کی حیثیت سے میں پاکستان اور بیرونی ممالک میں اپنے وطن کا مثبت تشخص اجاگر کرنے کے لیے تمام تر صلاحتیں بروئے کار لانے کے لیے اپنا کردار ادا کرتی رہوں گی‘‘۔

ماہرہ خان کا کہنا ہے کہ ’’میں ایک پاکستانی ہونے کے ناطے دنیا بھر میں ہونے والی ہر دہشت گردی اور اس کے نتیجے میں ہونے والی زیادتی کی مذمت کرتی ہوں ۔اُن کا کہنا تھا کہ ’’مجھے کبھی کسی جنگ یا خونریزی سے خوشی نہیں ملتی تاہم میں ایک ایسی دنیا کا خواب دیکھتی ہوں جہاں ہمارے بچے جنگ اور خون خرابے سے محفوظ رہیں’’۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ادکارہ نے اپنے پرستاروں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ’’میں اُن تمام لوگوں کی شکر گزار ہوں جنہوں نے میرے کام کو پسند کیا اور میری حمایت کرتے رہے‘‘۔

یاد رہے ماہرہ خان بالی ووڈ فلم رئیس میں کنگ خان کے ساتھ اداکاری کررہی تھیں تاہم اڑی سیکٹر اور لائن آف کنٹرول پر پیدا ہونے والی کشیدگی کے بعد ہندو انتہاء پسندوں کی دھمکیوں کے بعد اداکارہ وطن واپس آگئیں۔

Read 1137 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto