ظالما ایک کپ چائے پلا دے

پیر, 31 اکتوبر 2016 22:27

پاکستانی معروف گلوکارہ میشا شفیع بھی سوشل میڈ یا پر مشہور ہونے والے ارشد خان”چائے والا“کی مداح بن گئیں ،ایک پیغام میں انہوں نے کہا ظالما ایک کپ چائے پلا دے ۔

اسلام آباد کے چائے والے کی تصاویر نے سوشل میڈ یا پر دھوم مچائی تو نہ صرف پاکستانی لڑکیوں نے بلکہ بھارت اور امریکہ سمیت مختلف ملکوں کی لڑکیوں نے اسے بہت پسند کیا ۔ارشد خان کی تصاویر پر معروف شخصیات نے بھی اپنے تاثرات کا اظہار کیا لیکن ادارہ و گلو کارہ میشا شفیع نے جس انداز میں اپنے جذبات کا اظہار کیا اس سے تاثر ملتا ہے کہ شائد انہیں بھی اپنا” ظالما “مل گیا ہے ۔مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک پیغام میں انہوں نے ایک تصویر شیئر کی اور کہا کہ زالیما ایک کپ چائے پلا دے ۔اس سے قبل انہوں نے مطالبہ کیا تھا کہ لپٹن ٹی کمپنی ارشد خان کو اپنے اشتہارات کے لیے کاسٹ کرے ۔
واضح رہے کہ صنم بلوچ ،ریحام خان اور بھارتی ٹی اینکر نکول مہتا سمیت دیگر کئی مشہور شخصیات نے بھی ارشد خان پر تبصرہ کیا ہے ۔

Read 1641 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto