چائے والا کے بعد رکشہ والا بھی میدان میں

منگل, 01 نومبر 2016 12:49

جی ہاں ! ابھی چائے والے کے چرچے ختم نہیں ہوئے تھے کہ مبینہ طور پر راولپنڈی میں رکشہ چلانے والے خوبرو نوجوان کی تصاویر نے سوشل میڈیا پر گردش شروع کردی ہے۔

سوشل میڈیا صارفین کا کہنا ہے کہ پاکستان کا حسن لامحدود ہے اور یہاں کی مٹی میں ایک سے ایک حسین شاہکار جنم لیتے رہے ہیں‘ ان کی جانب سے مطالبہ کیا جارہا ہے کہ مذکورہ چائے والے کو بھی ایسے ہی مواقع فراہم کیے جائیں جیسے کہ اس سے قبل راتوں رات اسٹار بن جانے والے ارشد خان کو کیے گئے تھے۔

کچھ صارفین کا خیال ہے کہ یہ رکشہ والا‘ دیکھنے میں چائے والے ارشدخان سے زیادہ خوبرو ہے اب اس بارے میں صحیح فیصلہ تو عوام خود ہی کرسکتے ہیں۔

دوسری جانب کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ ملک میں جاری سیاسی گرما گرمی کے ماحول میں رکشہ والا اپنی جگہ بنانے میں ناکام رہے گا

یاد رہے کہ نیلی آنکھیں اورگورا مکھڑے والا اسلام آباد کا چائے والا ارشد خان راتوں رات سوشل میڈیا کا سپر اسٹار بن گیا تھا ۔ اس چائے والے کی تصویر جونہی سوشل میڈیا پر پوسٹ ہوئی گھنٹوں میں ہی وائرل ہوگئی تھی۔

نہ صرف پاکستان میں بلکہ بھارت کی لڑکیا ں بھی ارشد خان کے حسن کی دیوانی ہوگئی تھیں اور اسے کئی فلمی اداکاروں سے زیادہ خوبرو قرارد یا تھا۔ بین الاقوامی میڈیا نے بھی ارشد خان کو کوریج دی تھی۔

Read 8908 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto