ماہرہ خان اور فواد خان دوبارہ ہندوستان جاکر کام نہیں کرسکتے

منگل, 24 جنوری 2017 12:35

عتیقہ اوڈھو کا کہنا ہے کہ پاکستان کی طرح بھارت کو بھی اپنے ملک میں دوسرے ممالک سے آنے والے فنکاروں کی عزت کرنی چاہیے۔عتیقہ اوڈھو ہندوستانی اداکارہ سارہ خان کے ہمراہ بہت جلد ڈرامے”لیکن“ میں کام کرتی نظر آئیں گی۔

اپنے ایک انٹرویو میں عتیقہ اوڈھو کا کہنا تھا کہ ہمیں خوشی ہے کہ سارہ اس ڈرامے میں ہم سب کے ساتھ موجود ہیں، میری صرف یہی خواہش ہے کہ ہندوستان بھی ہمارے فنکاروں کو ایسی ہی عزت دے جیسی پاکستان ہمیشہ سے ان کے فنکاروں کو دیتا آرہا ہے، لیکن شرم کی بات ہے کہ ماہرہ خان اور فواد خان دوبارہ ہندوستان جاکر کام نہیں کرسکتے اور اپنی فلم کی تشہیر کا حصہ نہیں بن سکتے، کیوں کہ اگر ایسا ہوا تو انتہا پسند ان پر حملہ کریں گے۔

عتیقہ نے مزید کہا کہ صرف انہیں ہی کیوں نشانہ بنایا گیا؟ کیوں کہ وہ ہندوستان میں کافی مقبول ہوگئے اور کچھ لوگوں کو شاید اچھا نہیں لگتا جب پاکستانی اپنا ٹیلنٹ دنیا کے سامنے پیش کرتے ہیں۔ان کا کہنا تھاکہ میری ہندوستانی حکومت سے گزارش ہے کہ وہ اس قسم کے لوگوں کو اداکاروں کو ٹارگٹ بنانے سے روکیں، پاکستانی حکومت کی طرح ہندوستانی حکومت کو بھی دونوں ممالک میں آرٹ کے تبادلے میں اپنا کردار نبھانا چاہیے، اداکاروں کا شمار خیرسگالی سفیروں میں کیا جاتا ہے جن کی حفاظت کرنی چاہیے۔

Read 2349 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto