ایرانی اداکارہ کا آسکرز کے بائیکاٹ کا اعلان

جمعہ, 27 جنوری 2017 11:21

ایران کی اداکارہ ترانے علی دوستی نے اعلان کیا ہے کے نئے امریکی صدر کے 'نسل پرست' ویزا اقدامات کی وجہ سے وہ آسکر ایوارڈ کی تقریب کا بائیکاٹ کر رہی ہیں۔

ترانے علی دوستی نے فلم دی سیلزمین میں اہم کردار ادا کیا تھا اور یہ فلم آسکر ایوارڈ میں بہترین غیر ملکی زبان میں بنائی جانے والی فلم کے لیے نامزد ہوئی ہے۔

انھوں نے اپنی ٹویٹ میں کہا: 'ٹرمپ کا ایرانیوں پر ویزہ کی پابندی لگانا ایک نسل پرست قدم ہے۔ چاہے یہ کسی ثقافتی تقریب کے لیے لاگو ہو یا نہیں، میں اکیڈمی ایوارڈ 2017 میں بطور احتجاج شرکت نہیں کروں گی۔'

آسکر ایوارڈ کی تقریب اگلے ماہ کی 26 تاریخ کو منعقد ہوگی۔

ابھی تک یہ واضح نہیں ہے کہ غیر ملکی زبان میں بنے والی فلم میں کام کرنے والے فنکاروں کو آسکر ایوارڈ میں شرکت کی دعوت دی گئی ہے یا نہیں۔

یاد رہے کہ صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے اپنی انتخابی مہم میں کہا تھا کے وہ مسلم ممالک کے شہریوں کا امریکہ میں داخلہ مکمل طور پر ختم کر دیں گے لیکن حال ہی میں اے بی سی نیوز کو انٹرویو میں انھوں نے کہا وہ مسلمانوں پر پابندی کے بجائے ان ممالک پر پابندی لگائیں جہاں سے 'زبردست دہشت گردی' کا خدشہ ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق ایک آٹھ صفحہ کے مسودے سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ صدر ٹرمپ بہت جلد ایک اعلان کے ذریعے سات مسلم ممالک کے باشندوں پر 30 دن کے لیے ویزا جاری کرنے پر پابندی لگا دینگے۔

جن ممالک کے نام ہیں ان میں ایران بھی شامل ہے۔

البتہ وائٹ ہاؤس نے اس دستاویز پر تبصرہ کرنے سے انکار کیا ہے۔

 

Read 1160 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto