دنیا کا پہلا 'لچکدار اسمارٹ فون'

جمعرات, 18 فروری 2016 19:35

کاغذ کی طرح مڑ جانے والے اسمارٹ فون کو تیار کرنے کی کوشش سام سنگ سمیت کئی کمپنیاں کررہی ہیں مگر اب تک کامیاب نہیں ہوسکی ہیں۔

تاہم اب کینیڈا کی ایک یونیورسٹی نے لچکدار اسمارٹ فون تیار کرنے میں کامیابی حاصل کرلی ہے۔

ریفلیکس نامی لچکدار اسمارٹ فون کو کینیڈا کی کوئنز یونیورسٹی نے تیار کیا ہے اور فی الحال یہ ایک نمونہ ہی ہے۔

اس کی تیاری کے لیے یونیورسٹی کی ٹیم نے 720p لچکدار ایل جی او ایل ای ڈی ڈسپلے کو استعمال کیا ہے جس میں سنسرز اور ہیپٹک فیڈبیک موٹرز وغیرہ موجود ہیں۔

اینڈرائیڈ 4.4 آپریٹنگ سسٹم کے ساتھ یہ فون کسی عام اسمارٹ ڈیوائس کی طرح بھی کام کرسکتا ہے۔

محققین نے اس کے کامیاب تجربے کی ویڈیو بھی یوٹیوب پر جاری کی ہے جس میں اسے کسی کتاب کی طرح ورق پلٹنے اور اینگری برڈ گیم کو لچکدار اسکرین کی مدد سے کھیلتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

اس ڈیوائس کو محققین کی جانب سے نیدرلینڈ میں آج سے شروع ہونے والی ہیومین۔ کمپیوٹر انٹرایکشن کانفرنس میں پیش کیے جانے کا امکان ہے اور توقع ہے کہ اسے 5 سال کے اندر کمرشل بنیادوں پر تیار کیا جانے لگے گا۔

بلکہ ہوسکتا ہے کہ یہ اس سے بھی جلد آپ کے ہاتھوں میں ہو۔

 

Read 597 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto