کرن جوہر کا شاہ رخ اور رنبیر کے ساتھ فلم بنانے کا فیصلہ

بدھ, 08 مارچ 2017 00:36

ممبئی: بالی ووڈ کے معروف ہدایت کار کرن جوہر نے شاہ رخ خان اور رنیبر کپور کو پہلی بار فلم میں ایک ساتھ کاسٹ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق ہدایت کار کرن جوہر نے 2 بھائیوں کے مابین پیار کی کہانی پر فلم بنانے کا فیصلہ کیا ہے جس کے لیے انہوں نے انڈسٹری کے کنگ شاہ رخ خان اور حال ہی میں فلم ’’ اے دل ہے مشکل‘‘ میں اداکاری کے جوہر دکھانے والے رنبیر کپور کو کاسٹ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کرن جوہر کی نئی فلم کا فی الحال کوئی نام تو سامنے نہیں آیا البتہ فلم میں دپیکا پڈوکون اور کترینہ کیف کو بھی لیڈ رول میں کاسٹ کرنے کا امکان ظاہر کیا جارہا ہے تاہم ہدایت کار نے اس حوالے سے اب تک کوئی تصدیق یا تردید نہیں کی ہے۔ واضح رہے کہ رنبیر کپور اس وقت سنجے دت کی زندگی پر بننے والی فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جب کہ کترینہ کیف کے ہمراہ ان کی نئی فلم ’’جگا جاسوس‘‘ ریلیز ہونے والی ہے جس میں شاہ رخ خان نے بھی مختصر کردار ادا کیا ہے۔

Read 534 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto