”یہ لباس میں نے آپ کیلئے نہیں بلکہ اپنے لیے پہنا ہے“، بھارتی اداکارہ دیپیکا نے صحافی کو کھری کھری سنا دیں

ہفتہ, 06 مئی 2017 16:38

ممبئی: ”یہ لیاس میں نے آپ کیلئے نہیں پہنا بلکہ اپنے لیے پہنا ہے“،بالی ووڈ اداکارہ دیپیکا پڈوکون نے صحافی کو کھری کھری سنا دیں۔ تفصیلات کے مطابق بھارتی اداکارہ دیپیکا میٹ گالا میں شریک تھی جہاں صحافی نے انکے لباس کو تنقید کا نشانہ بنا نے کی کوشش کی جس پر انہوں نے جواب دیا کہ” یہ لباس میں نے آپ کے لیے نہیں پہنا بلکہ اپنے لیے پہنا ہے“۔

اداکارہ نے صحافی کو اڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ جس طرح کسی فلم کے پیچھے پوری ٹیم ہوتی ہے بالکل اسی طرح ڈریسز کے پیچھے بھی بہت سے لوگ مل کر کام کرتے ہیں اور یہ ان سب کی محنت کا نتیجہ ہوتا ہے اگر آپ کو یا کسی اور کو یہ پسند نہیں تو اس میں میرا یا میری ٹیم کا کوئی قصور نہیں۔دیپیکا کا کہنا تھا کہ ڈریس پرتنقید یا تعریف سے بڑھ کر زیادہ اہم یہ ہے کہ مجھے اور پریانکا کو میٹ گالا جیسے ایونٹ میں شرکت کا موقع ملا۔

Read 375 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto