کرکٹ کی شوقین پاکستانی گلوکارہ وماڈل عینی خان کا عمران خان سے شادی کی خواہش کا اظہار

جمعرات, 25 فروری 2016 18:33

پشاور(مانیٹرنگ ڈیسک) پشاور کی مقامی گلوکارہ و ماڈل عینی خان نے بھی عمران خان سے شادی کی خواہش کااظہار کردیا اور بتایاکہ وہ رات کو مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ پر عمران خان کو گڈ نائٹ اور صبح گڈمارننگ ضرورکہتی ہیں اور یقین ہے کہ انشاءاللہ عمران خان ایک دن ’ہاں ‘میں جواب دیں گے ۔ 
 عینی خان نے بتایاکہ’ عمران خان بہت اچھا، سچا اور ایماندار رہنماءہے ،میں چاہتی ہوں کہ اس سے شادی کروں ، عمران خان کی زندگی سے جڑی چیزوں جیسے کہ بلے سے کھیلنا بہت پسند ہے ، عمران خان کی ’ہاں کا انتظار ہے‘۔رپورٹ کے مطابق عینی خان نے اپنے کمرے میں عمران خان کے پوسٹربھی سجارکھے ہیں جن کی جھاڑ پونچھ کا بھی وہ خصوصی خیال رکھتی ہیں ۔

Read 1002 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto