آئٹم نمبرز پسند نہیں، ’’پرچی‘‘ میں بطور ولن نظر آؤں، فائزہ سلیم

منگل, 30 مئی 2017 00:42

کراچیی: پاکستانی اسٹینڈ اپ کامیڈین فائزہ سلیم عمران رضا کاظمی فلمز کی نئی فلم’’پرچی‘‘ کے ساتھ ڈیبیو کریں گی۔ فائزہ سلیم وکالت کی گریجویٹ ہیں تاہم انھوں نے اسٹینڈ اپ کامیڈی کو اپنے کیرئیر کے طور پر اپنایا، ان کی وڈیوز کو فیس بک پر بہت پسند کیا جاتا ہے۔ انھوں نے بتایا کہ اس فلم کے لیے فلم کے پروڈیوسر عمران اور حریم فاروق نے مجھے آفر کی، وہ مجھے کافی وقت سے فلم کرنے کے لیے رضا مند کررہے تھے آخرکار میں نے فلم کے لیے حامی بھر لی، پرچی کے ساتھ فلم کے میدان میں قدم رکھ رہی ہوں، اس سے قبل بھی کئی فلموں کی آفرز تھیں لیکن یا تو مجھے کردار اپنے لیے مناسب نہ لگتا تھا یا فلم کی ٹیم اپیل نہیں کرتی تھی جو کہ اس ٹیم کے ساتھ نہیں بلکل تھا، اسی لیے میں نے ان کے ساتھ کام کرنے پر رضامندی ظاہر کی، مجھے اس ٹیم کے ساتھ کام کرنے بے حد اچھا لگا، مجھے معلوم ہے کہ ان کا کام بولتا ہے۔
اداکارہ نے کہا کہ فلم پرچی، گزشتہ برس ریلیز ہونے والی فلم جانان کے پروڈیوسرز کی پیش کش ہے جس کی ہدایات جانان جیسی کامیاب فلم کے ہدایت کار اظفر جعفری نے دی ہیں جب کہ اس کی کہانی شفقت خان نے لکھی ہے۔فلم کی کاسٹ میں حریم فاروق، علی رحمان خان، عثمان مختار، احمد علی، ماہ نور ودیگر شامل ہیں۔

Read 1897 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto