مجھے کافی رمضان ٹرانسمیشن میں میزبانی کی پیشکش ہوئی لیکن سب کو انکار کر دیا کیونکہ

جمعہ, 16 جون 2017 22:46

کراچی: باصلاحیت پاکستانی اداکارہ منشا پاشا نے کہا ہے کہ مجھے رمضان ٹرانسمیشنز کا حصہ بننے کیلئے کئی چینلز کی جانب سے آفرز کی گئیں مگر میں نے انکار کر دیا کیونکہ میں اس نظریے سے اتفاق نہیں کرتی ۔  ”پڑھ لو “ کے مطابق اپنے ایک انٹرویو میں رمضان ٹرانسمیشنز کے دوران قوم کی غلط ذہن سازی کرنے پر انہوں نے عامر لیاقت کے پروگرام کو کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ”مجھے رمضان شوز کا حصہ بننے اور بطور مہمان شرکت کرنے کے حوالے سے متعدد آفرز کی گئیں مگر میں نے ایسا نہیں کیا کیونکہ میں اس نظریے سے متفق نہیں ہوں“۔

اداکارہ نے کہا کہ اس پورے عمل میں بہت سے سوالیہ نشانات ہیں ۔”ایمانداری کی بات ہے کہ ان پروگرامز کو دیکھ کر ایسا لگتا ہے جسے رمضان المبارک کا مذہب سے کوئی لینا دینا نہیں رہا “۔ایک سوال پر منشا پاشا نے کہا کہ کچھ وقت کے بعد لوگ آپ کو آپ کے کام کی نیچر کی وجہ سے جاننا اور توقعات لگانا شروع ہو جاتے ہیں اور پھر تعریفیں بھی شروع ہو جاتی ہیں ۔

Read 5184 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto