شہداء کی قربانیوں کی بدولت بلوچستان امن و امان اور خوشحالی کی راہ پر گامزن ہے، میجر ندیم احمد انجم

اتوار, 16 اپریل 2017 22:11

کوئٹہ: آئی جی ایف سی میجر جنرل ندیم احمد انجم نے کہا ہے کہ شہداء کی قربانیوں کی بدولت بلوچستان امن و امان اور خوشحالی کی راہ پر گامزن ہے، سی پیک میں بین الاقوامی ممالک کی شمولیت کی بدولت توسیع اس بات کا ثبوت ہے کہ بلوچستان ترقی کی راہ پر گامزن ہے۔انجیرہ میں شہدائے زہری کے حوالے سے منعقد ہ تعزیتی ریفرنس سے خطاب کرتے ہوئے آئی جی ایف سی میجر جنرل ندیم احمد انجم نے کہا کہ شہداء کی قربانیوں کی بدولت بلوچستان امن و امان اور خوشحالی کی راہ پر گامزن ہے، صوبے میں عوام، قبائلیوں اور فورسز کی دہشتگردی کیخلاف قربانیاں ہمیشہ یاد رکھی جائیں گی۔ بلوچ اکابرین نے تحریک پاکستان میں بیش بہا قربانیاں دیں اور آج ان کی نسلیں ملکی دفاع کے لئے جانیں قربان کر رہے ہیں۔ آج اس عزم کا اعادہ کرتے ہیں کہ پاکستان کے دشمنوں کے خلاف سیسہ پلائی دیوار بن کر ارض پاک کی مضبوطی کیلئے ہر قسم کی قربانی کیلئے تیار رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ عوام نے نادیدہ دہشت گرد قوتوں کو ٹھکرا دیا ہے اور اب دشمن کے بہکاوے میں کبھی نہیں آئیں گے، تاریخ گواہ ہے کہ ترقی یافتہ معاشروں کی تخلیق تعلیمی ترقی کی مرہون منت ہے، بندوق کے ذریعے خوشحالی ممکن نہیں ہے۔
آئی جی ایف سی کا سی پیک کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ترقیاتی منصوبے تیزی سے آگے بڑھ رہے ہیں، سی پیک میں بین الاقوامی ممالک کی شمولیت کی بدولت توسیع اس بات کا ثبوت ہے کہ بلوچستان ترقی کی راہ پر گامزن ہے۔

Read 1426 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto