ہنزہ جھیل کے اردگرد ہوٹلز پر پابندی لگانے کے خلاف عدالت جائیں گے، ایڈوکیٹ ظہور کریم

ہفتہ, 08 جولائی 2017 22:00

ہنزہ : عطاآباد جھیل پر ہوٹل اور ہٹس بنانے پر اسسٹنٹ کمشنر ہنزہ کی جانب سے دفعہ144لگانے پر حیرت ہو رہی ہے۔ سانحہ عطاآباد کے بعد تو عوام کی جائیداد جھیل کی نذر ہوگئی تھی۔ اب جب کہ جھیل کے آس پاس مقامی افراد اپنی زمینوں پر ہوٹل اور ہٹس لگانے لگے ہیں تو انتظامیہ حرکت میں آگئی ہے۔ ان خیالات کا اظہار پاکستان پیپلزپارٹی ہنزہ کے صدر ایڈو کیٹ ظہور کریم نے میڈیا کے ساتھ گفتگو میں کیا۔

 انہوں نے مزید کہا کہ ضلعی انتظامیہ کی جانب سے ششکٹ اور آئین آباد کے عوام کے ساتھ کسی قسم کی ناانصافی اور زبردستی کی گئی تو مجبوراًہمیں دفعہ144کے خلاف عدالت سے رجوع کرنا پڑے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ سانحہ عطاآباد کے بعد سینکڑوں گھرانے قدرتی آفت سے متاثرین ہو گئے اب جب اللہ تعالی کی جانب سے متاثرین کے لئے ذریعہ معاش پیدا ہوا تو انٹطامیہ متاثرین کو معاشی طور پر آفت زدہ کرنا چاہ رہی ہے۔ ہم ان کے اس اقدام کہ بھر پور الفاظ میں مذمت کرتے ہیں اور ان کے اس فیصلے کے خلاف عدالت کا دروازہ کھٹکھٹائیں گے۔

پاکستان پیپلزپارٹی ضلع ہنزہ کے صدر ایڈو کیٹ ظہور کریم نے سیکریٹری داخلہ گلگت بلتستان سے مطالبہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ فی الفور انتطامیہ کی جانب سے نافذ کردہ دفعہ144کو ختم کیا جائے تاکہ متاثرین عطا آباد جھیل سیاحت کے اس سیزن میں اپنے بال بچوں کی کفالت کر سکیں۔ انہوں نے کہا ہے کہ متاثرین پر پابندیاں لگا کر ان کے ذرائع معاش بند کرنے کی سازش کی جارہی ہے، جس کی بھر پور مذمت کی جاتی ہے۔

Read 1123 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto