قطری وزیراعظم نے آرمی چیف قمر باجوہ سے وہ بات کہہ دی کہ ہر پاکستانی کا سر فخر سے بلند ہوجائے

بدھ, 08 مارچ 2017 00:55

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قطری وزیر اعظم شیخ عبداللہ بن نصر بن خلیفہ الثانی سے ملاقات کی جس میں سیکیورٹی اور دفاع سمیت دیگر اہم امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قطری وزیر اعظم شیخ عبداللہ بن نصر بن خلیفہ الثانی سے ملاقات کی۔ آرمی چیف نے قطری بری فورسز کے کمانڈر میجرجنرل محمد علی غنیم سے بھی ملاقات کی۔ آئی ایس پی آر کے مطابق قطری وزیر اعظم نے قطر کی ترقی میں پاکستان کے کردار کو سراہا ، قطری وزیر اعظم نے علاقائی امن کے لئے پاک فوج کے کردار کی بھی تعریف کی ، قطری وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان قطر کا قابل اعتبار دوست ملک ہے ۔انہوں نے کہا کہ قطر کے عوام پاکستان کے عوام کے عوام کو بہت اہمیت دیتے ہیں اور ہر مشکل میں ان کی قطر کے لئے مدد پر اعتماد کرتے ہیں ۔ انہوں نے پاکستان آرمی سے سیکیورٹی کے حوالے سے تجربات سے استفادہ کرنے اور قطر میں آئندہ فٹبال ورلڈ کپ کے حوالے سے افرادی قوت کی خواہش کا اظہارکیا ۔قطری وزیر اعظم نے سائبر سیکیورٹی ، دفاعی پیداوار اور سفری سہولیات کے حوالے سے تعاون بڑھانے کی خواہش کا اظہار کیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قطری وزیر اعظم کے اظہارپر ان کا شکریہ ادا کیا اور انہیں تمام شعبوں میں تعاون کی یقین دہانی کرائی ۔میجر جنرل محمد علی غنیم الغنیم کے ساتھ ملاقات میں قطری کمانڈر لینڈ فورسز نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاک فوج کی کارکردگی کو سراہا اور مشترکہ تربیتی اور فوجی مشقوں کی خواہش کا اظہار کیا ۔ آرمی چیف نے قطری جنرل کا شکریہ ادا کیا اور انہیں تربیتی پروگرام میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی ۔ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قطری امری گارڈ کے ہیڈ کوارٹر کا بھی دورہ کیا اور میجر جنرل حاضا بن خالد الشاوانی سے ملاقات کی ۔ آرمی چیف نے احمد بن محمد ملٹری کالج کا بھی دورہ کیا۔

Read 696 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto