اس لڑکے کی بہت سی لڑکیوں کے ساتھ دوستی تھی، گوجرانوالہ میں لڑکے کے اغواء کا انوکھا کیس سامنے آگیا

جمعہ, 17 مارچ 2017 16:18

گوجرانوالہ: عام طور پر مردوں کی جانب سے خواتین کو اغواءکرنے کی خبریں تو آتی رہتی ہیں لیکن پہلوانوں کے شہر میں اغواءکا انوکھا ترین واقعہ منظرعام پر آ گیا ہے جس میں اغواء کار کوئی اور نہیں بلکہ ایک لڑکی ہے جس نے مبینہ طور پر ہونے والے دولہے کو ہی اغواءکر لیا۔ نجی ٹی وی دنیا نیوز کے مطابق اغواءہونے والے لڑکے کی شناخت علی حمزہ کے نام سے ہوئی ہے جسے چند نامعلوم افراد نے ماڈل ٹاﺅن میں واقعہ اس کی موبائل فون شاپ سے غواءکر لیا۔ اہل خانہ کی نشاندہی پر پولیس نے 2 لڑکیوں سمیت 3 افراد کے خلاف مقدمہ درج کر لیا ہے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ اغواءہونے والے لڑکے کی سوشل میڈیا ویب سائٹس پر متعدد لڑکیوں کے ساتھ دوستی تھی۔ انہوں نے مزید کہا کہ علی حمزہ کو اغواءکاروں کی جانب سے فون کال بھی موصول ہوئی ہیں اور انہوں نے علی کی رہائی کیلئے تاوان کا مطالبہ کیا ہے۔

 
Read 1462 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto