اینٹی کرپشن یونٹ کو تحقیقات کا اختیار نہیں، خالد لطیف عدالت پہنچ گئے

بدھ, 03 مئی 2017 14:52

لاہور: پاکستان سپر لیگ میں اسپاٹ فکسنگ کے الزام میں معطل کرکٹر خالد لطیف نےلاہور ہائی کورٹ کے سنگل بینچ کے فیصلے کے خلاف انٹرا کورٹ اپیل دائر کر دی۔ کرکٹر خالد لطیف نے اپیل میں پی سی بی اینٹی کرپشن یونٹ اور ٹریبونل کی کارروائی روکنے کے لیے سنگل بنچ کے فیصلے کو چیلنج کیا ہے۔ سنگل بینچ نے خالد لطیف کی درخواست ابتدائی سماعت پر ہی مسترد کردی تھی۔ اپیل میں اعتراض اٹھایا گیا کہ اینٹی کرپشن یونٹ کو اسپاٹ فکسنگ کی تحقیقات کا اختیار نہیں۔ اینٹی کرپشن یونٹ اپنے اختیارات سے تجاوز کر رہا ہے۔

خالد لطیف نے اسپاٹ فکسنگ کی تحقیقات کرنے والے ٹریبونل کے دائرہ احتیار کو بھی چیلنج کیا ہے۔ خالد لطیف کے وکیل نےاپیل میں نشاندہی کی کہ اینٹی کرپشن یونٹ کے رولز نوٹیفائڈ نہیں اور اسی وجہ سے کسی کو سزا نہیں دی جا سکتی۔ خالد لطیف نے اپیل میں استدعا کی کہ اینٹی کرپشن یونٹ اور ٹربیونل کو ان کے خلاف تحقیقات اور کارروائی سے روکا جائے۔ اپیل پر لاہور ہائی کورٹ کا دو رکنی بنچ سماعت کرے گا۔

Read 434 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto