چین نے ایسے منصوبے کا اعلان کردیا کہ جان کر پوری دنیا دنگ رہ جائے گی

جمعہ, 17 مارچ 2017 14:57

بیجنگ: ایک اطالوی آرکیٹیکٹ سٹیفنو بوئری نے اعلان کیاہے کہ وہ چینی شہر نینجنگ کے مرکز میں ایسے جڑواں ٹاور بنانے جارہا ہے جو کہ ہرے بھرے پودوں اور پھولوں پر مشتمل ہے۔ ان ٹاورز کی تعمیر شروع ہوچکی ہے اور ان میں ایک ہزار درخت اور2500پودے اور جڑی بوٹیاں لگائی جائیں گی۔ اس ٹاور کو بنانے کامقصدشہری علاقوں میںلوگوں کو تازہ ہوا اور پودوں کی خوشبو مہیا کرنا ہے اور اگلے مرحلوںمیں چین کے دیگر شہروں میں اس طرح کے منصوبے متعارف کروائے جائیں گے تاکہ فضائی آلودگی کوکم کیا جاسکے۔

چین کے کئی شہروں کا شمار دنیا کے آلودہ ترین شہروں میں کیاجاتا ہے اوراس کی وجہ سے کئی لوگ سانس اور دیگر بیماریوں کا شکارہورہے ہیں۔ بوئری کا کہنا ہے کہ ان ٹاورز میںلگے ہوئے درخت سالانہ 25ٹن کارنبن ڈائی آکسائیڈ جذب کریں گے اور ان سے روزانہ کی بنیاد پر 60کلوگرام آکسیجن کا اخراج ہوگا۔ان ٹاورز میں 247کمروں پر مشتمل ایک ہوٹل بھی بنایا جائے گا اور سب سے اوپر والے فلور پر ایک سوئمنگ پول بھی ہوگا۔ مزید برآں ان میں سکول، دفاتر، میوزیم اور پرائیویٹ کلب بھی ہوں گے۔

Read 640 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto